Förändring skall ske

Första dagen snart avklarad av veckorna jag fruktar mest! Försöker att inbilla mig att efter lovet kommer det bli chill ända fram till sommarlovet, men man kan ju i alla fall få drömma, ellerhur? Det gick ändå rätt bra och dagen har rullat på i bra takt, känns som jag har rätt bra koll på proven imorgon och onsdag så ska försöka ta det med ro och göra det bästa jag kan, mer kan man inte göra!

Träning idag också, trodde att det skulle bli en helvetes träning men det var snarare tvärtom. Gött! Nu är det bara en match kvar som gäller med damerna och den måste bara vinnas! Finns inget annat!! Skall på restaurang med laget sen efteråt och får väl se vart kvällen bär av sen. Varför skall jag fylla så sent på året!! När alla andra har fyllt 18, står man där, yngst i laget och får beställa coca cola medans de andra beställer in sina öl. FAN! Får väl försöka dra fram mitt leende och försöka tänka bort det och ha trevligt ändå. Joda det skall funka!!

Skaffade nytt motto idag också, "Allt går bara man vill!". Tycker det passar rätt så bra in på mig just nu. Jag måste bara ha inställningen till att jag klarar det och tro på mig själv. Vem skall säga åt mig att det inte går? Förändring skall ske.

Ta hand om varandra tills vi hörs igen.
/ Annie

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag vet att du klarar allt! =D Och lite till. ;) Sköt om dig sötnos!! <3

2009-03-18 @ 15:58:22
URL: http://vempauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0