Fastklistrad

Har suttit och tittat på snart 5 avsnitt i rad av The City och bara ett program ifrån säsongsfinalen. Är det bara jag som alltid blir fastklistrad framför en tv-serie och lever mig nästan in i den?! Jag vet inte hur många tv-serier jag har suttit och kollat på och när man ser "nästa vecka på..." så sitter man och ropar NEJ!, är det normalt? Haha.




Klarat en av de tuffaste veckorna detta året och helgen skall spenderas med handboll, avslutning med handbollen och plugg. Det skall klaras av, det skall bara göra det!! Har ett svenska tal som skall skrivas klart och ett matte nationella prov som skall pluggas på. Någon som kan hjälpa mig med att varna om vad som kommer på nationella i matte b?

Det har kommit ifatt mig igen att jag är yngst i laget. Ja jag fattar! Har inte fyllt 18 än och är ett barn fortfarande. Eller?

Ta hand om varandra!
/ Annie


Kommentarer
Postat av: Josefine

Annie. Du är inte den enda som lever dig in i tv serierna, jag gråter och slår i väggar när det inte blir som jag vill x)

2009-03-25 @ 14:44:43
URL: http://josefiineolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0