Den som väntar på nåt gott....

Dagen igår var ypperligt bra! Vinst på förmiddagen med damernas sista seriematch för denna säsongen och sen hem för att göra sig iordning. Blev middag och fest på rumpan senare med laget. Underbart roligt!
Vet att jag har tjatat massa innan om att jag fyller så sent, men igår tänkte jag inte alls på det, eller jo, kanske lite.. men men. Det blev i alla fall en väldans trevlig kväll och det är det som är det viktigaste.
Nu sitter jag här framför datorn och skall snart packa ihop för att åka ner till Kungsbacka och spela ännu en match, med juniorerna denna gång. Lite halvt segt är det allt! Haha.

Vi höras av senare,
så länge kan ni ju ta och klura på om min rubrik stämmer eller inte...
/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0