Ännu en lördag till ända

Snart dags att borsta bissarna men först tänkte jag lägga in ett litet inlägg.
Dagen har varit fyllde med både slapp, vilket var jäkligt gött eftersom det inte finns så mycket tid till det annars under vardagarna. Sen var jag för en gångs skull med och lagade maten. Kanske låter som en självklarhet för många och det är säkert många av er som läser det här som lagar sin mat själva, och jag säger inte att jag är bortskämd eller så men jag är inte den bästa på att laga mat så om jag skall få i mig någon mat under dagen blir det i så fall oftast något lätt att göra, därför var detta ett framsteg för mig...

Har fått ett nytt intresse också, har fastnat för Twilight och The City. Kollade för första gången på filmen Twilight idag och kunde inte sluta kolla! Sen har jag även börjat läsa boken. The City är ungefär en uppföljare till The Hills som går på MTV, fast The City är med en av de som var med i The Hills som flyttat till New York och har inte börjat sändas på tv än så har suttit framför datan. Usch vad jag är dålig på att förklara! Haha!!

Nu när jag ser tillbaka på det här inlägget så måste jag erkänna att det inte blev speciellt kort som jag skrev i början, men men, det får jag väl leva med.
Ha det gött allesammans, sov gott och
ta hand om varandra!

/ Annie 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0