The day the music died

Jag kan inte ens förstå det än, det har inte kunnat sjunka in. Helt ofattbart!
Jag satt uppe inatt, som jag har gjort de senaste nätterna för att kolla på tv, men igår tittade jag på BBC som jag ALDRIG gör annars. Som ni förstår på mitt "inläggsnamn" och vad jag har skrivit än så länge så förstår ni nog att jag pratar om Micheal Jackson som förklarades död inatt, vid 1 på eftermiddagen (amerikansk tid). Jag säger inte att jag är ett superstort fan av honom men han har verkligen gjort bra låtar och de kommer leva vidare långt i framtiden. Det hoppas jag i alla fall! Jag tycker det är viktigt att man inte fokuserar allt på hur han såg ut eller vad han har gjort, utan låter musiken prata istället... Rest in peace

Idag ska jag försöka packa för dagen imorgon som skall spenderas i Falkenberg och även söndagen uppe på landet. Sedan bär det av till Skagen på Måndag med Jessica, vilket ska bli superroligt! Jag hittade en väderprognos över Måndag som visade 27 grader i Danmark. Det tackar man ju inte nej till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0