sommaren väntar

Har ännu inte förstått  att det ligger ett sommarlov framför mig med massa lediga dagar, förhoppningsvis soliga och varma, och bara väntar på mig! Vet inte hur jag kommer känna nästa år när jag ska lämna klassen, kommer sakna så jäkla många av dom. Trodde absolut inte det när jag började här att man skulle lära känna folk bra på tre år, men det har visat sig vara fel. Efter jag har varit på bilteorin skall vi vidare och träffa upp större delen av klassen och äta på restaurang. Fint fint ska det bli!

Inte regnat något idag, det är i alla fall något. Så fick ju äntligen ha på mig min klänning som jag så länge velat dra på mig. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska ha kjol ikväll eller om det börjar leda mot brallor. Aja , har väl nån timma till att bestämma mig på...

Ni får förresten ursäkta min musikspelare som jag har på bloggen om den hackar! Jag har försökt att ta upp sidan och ta bort låten som hackar men just nu går det inte att hitta sidan. Skall försöka fixa det så snart som möjligt! Annars är jag helt fast i River flows in you av Yiruma, som ni kanske har märkt.

Fick syn på mitt foto från kursen foto och screentryck idag när hela skolan skulle ställa sig upp och sjunga "Den blomstertid nu kommer". När jag fick syn på den där uppe på scenen på skärmen råkade jag skrika till och högt meddela till Jessica att det var min. Haha!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Fint! :)

2009-06-12 @ 18:12:34
URL: http://kaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0