I'm lucky

Nu är det då inte mycket kvar. Märkte idag när jag stod och skulle skriva in mina planer för sommarn i almenackan, för hör och häpna så försöker jag faktiskt skriva i vad jag skall göra den närmaste tiden(även om det inte alltid föjs), att snart är det dags för lediga dagar, förhoppnings soliga dagar och mycket utflyckter. Eftersom det ser ut just nu som jag inte kommer hitta något sommarjobb denna sommarn. Alla letar efter folk som har fyllt 18 och p.g.a. att man inte kan skriva de där siffrorna på mig förrän i november är det mest nej man får som svar. Det suger, rent ut sagt.

Som ni ser har jag också försökt att ändra lite här på bloggen, vet inte om jag blev helnöjd men får väl låta det sjunka in och sedan bestämma mig om denna ändring är något att ha. Ny musik är det också, ge gärna förslag på musik..

Dagen har spenderats tillsammans med Jessica och våra mammor tillsammans på Ullared, oj oj vad det tar på krafterna, man är helt slut i huvudet efteråt.Nu har jag i alla fall hittat en ny mascara och Twilight-filmen, lyckat! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0