Hemkommen

Har nu kommit hem från mina sysslingar nere i Kungsbacka. Min syssling Wilma fyllde nämligen 8 år. Det var alltså 10 år sedan man själv var så liten och när jag skulle köpa present idag märkte jag hur svårt det var att komma ihåg vad man själv önskade sig när man var så liten. Gu vad tiden går fort!

Var och hämtade min "vanliga" mobil idag igen. Känns lite konstigt när man skall återgå att skriva sms på den vanliga när man börjat lära sig hur den andra fungerade, men rätt och slätt var det skönt som sagt.

Snart är det inte mycket kvar i skolan, har samhällsdebatt imorgon som jag egentligen borde sitta och råplugga nu, men orken finns verkligen inte! Jaja, får väl ta mig i kragen och göra litegrann i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0