Dags att pusta ut

Det som så länge har legat på hög, de skolarbeten och prov som varit kvar innan man kan sluta nästa vecka, har nu bara blivit mindre och mindre. Det har gått så bra att det nu bara är en samhällsdebatt kvar på torsdag, vilken känns helt underbart!!

Snart är det dags för sommarlovet, mitt SISTA riktiga sommarlov! Det är lite läskigt. vad kallar man nästa gång då? Då kanske man inte ens får någon ledighet...vem vet? Jaja, det orkar jag inte tänka på just nu. Vill bara leva nu! Skall göra så jäkla mycket nu i sommar som gör MIG glad, som JAG vill göra och som gör MIG lycklig. Detta låter ju som en finnemang sommar, får väl bara se till att försöka förverkliga den också .
Aja..

Nu ska jag ta och sova gott i min säng, snart somnar jag i stolen som jag sitter på. Är så fruktansvärt trött!
Natti natti!


Snygg, snygg, snygg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0