Som sand i ett timglas

Tiden går och dagarna känns ibland som de bara flyger förbi. Nu har jag inte suttit här på ett tag och skrivit några rader. Beror mest på att jag inte har haft tillgång till någon dator. Förra helgen spenderade jag uppe i sommarstugan, söndag - tisdag var jag tillsammans med Pauline i Krisitanstad och Åhus, mycket trevligt må jag säga! De senaste dagarna har jag faktiskt lyckats få lite jobb. Har stått och målat ett hus. Varmt blir det men snyggt, och klirr i kassan...

Nu tickar klockan och jag måste packa ihop mina saker för att dra upp till stugan i ytterligare några dagar. Lägger eventuellt in lite bilder från Åhus någon dag sen när jag kommit hem igen. Tills dess får ni ha det så bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0