Presentkort

Skönt att ha presentkort när man är ute och handlar! Då slipper man ju slösa på sina egna pengar och har mer kvar i sin plånbok. Finns det något dåligt med presentkort kan man då tycka.
Ja det tycker jag faktiskt, ibland(!). När man får ett presentkort tänker man med en gång att "Ja nu kan jag shoppa", men jag lyckas alltid att få presentkorten att bara ligga där och inte använda dem.
Nu har jag vänt på allt detta och börjat att använda korten. Det beror ju också på vilka affärer det är. Om det är någon som man ofta handlar i används de mycket snabbare.
Detta inlägg är mycket förrvirrande, jag vet, och jag tror det mest var skrivet till mig själv, men nu har jag i alla fall kommit fram till att presentkort är ett stort plus om det är till de butiker man gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0