Partille cup "day 2"

Kort sammanfattning om dag två på Partille cup. Varmt var det idag igen. Som tur var slapp jag att gå mellan Valhalla och Heden och kunde bara gå mellan matcherna på Heden. Hann inte ta några bilder heller...

Jag träffade Emmy vid 1 tiden för att kolla på lite matcher ihop. Redan efter en match var vi jättehungriga så vi bestämde oss för att hitta något att äta. Efter mumsbiten kom det plötsligt fram en man och frågade vilket lag vi spelade i och vi svarade bara snällt. Sedan frågade han oss om vi ville vara med på webb-tv och säga vad vi ville i 15 sek. Gissa om inte Emmy sa ja direkt medans jag vägrade. Det slutade med att jag skulle stå med som moraliskt stöd bara men jag fick väl säga några få ord ändå.

Antar att varje dag är unik...

Snart ska jag åka in till Partille cup idag igen, men det blir tyvärr sista dagen som jag kan vara där. Senare idag bär det av till Lysekil och Jessicas sommarstuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0