Partille cup "day 1"

Jag och Andrea åkte in till Göteborg för att kolla på Partille cup. Varmt som attans var det!



Var och titta på vårat lag och självklart en massa andra. Eftersom det blev så varmt som det blev fick vi nöja oss redan efter lunch tid. Man ska inte klaga på att det är så varmt, eftersom man har gått runt och väntat på detta så länge, men ska det verkligen vara SÅ varmt?

Kändes både skönt och tråkigt att inte spela tillsammans med laget. Jag saknar många av dom och spela handboll är ju det roligaste som finns, men just nu kändes det som jag behöver en paus. Inte känna att jag måste saker! Det har varit så mycket under en längre tid. Måste få vara bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0