Packa, vad är det?

Har jag någonsin nämt att packa inte är min grej? Då kan jag lika gärna nämna det igen. Packning förstår jag mig inte på. Vart finns orken att hela tiden tänka på vad som ska packas och ännu värre, i vilken ordning! Ett av svaren är nog att jag är ganska lat av mig. Jag har sagt i flera dagar att det är dags att packa så at man inte står där dagen innan eller t.o.m. samma dag, men det ser ut som att det kommer att bli ännu en sådan.

Nu är det massa rea överallt! Roligaste tiden att vara ute och handla kläder, man blir som gladast då man hittar något riktigt fint för ett bra pris. Dessvärre har jag blivit besviken på utbudet. Hittar inte ett smack!
Har börjat fundera på om det är jag som inte förstår mig på "modet" eller om det bara inte finns något snyggt just nu. Aja, det är väl i dessa tider, då man inte hittar nåt nytt man gillar, som man får göra det bästa med det man har. Har i och för sig upptäckt mer och mer att det finns många plagg i garderoben som går att matcha med olika plagg. Det gör allt mycket roligare. Än så länge är jag inte så bra på att kunna använda min fantasti men träning ger färdighet, det är väl så man brukar säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0