Hemma igen

För första gången på två veckor packade jag igår UPP min väska igår kväll. Det var underbart att få sätta sin fot i hemmet igen och speciellt skönt att sova i sin egna säng. Fast allting som jag gjort nu de senaste veckorna har också varit roligt så jag skall inte klaga. Resten av familjen vill upp till sommarstugan igen men vädret är ju inte så inbjudande för tillfället och det ser inte ut som det kommer bli bättre inom den närmaste timman...

Borde egentligen ha massa att berätta om men att tjöta om sånt och uttråka er är inte speciellt kul men kanske något av min specialitet, jaja , en bit kan ni få stå ut med.
I Tisdas bar det av till huvudstaden tillsammans med Jessica tidigt på morgonen. Efter ungefär 6-7 timmar i en bil var vi äntligen framme vid hotellet. Det blev inte lång stund som vi vistades där, utan slände in våra grejer och sen var det bara att hoppa in i bilen igen för att åka bort till Skansen och gå på "Allsång på Skansen". För er som undra vart vi stod kan vi väl bara meddela att - scenen har ett väldigt fint tak, haha. det var det mesta vi såg (om vi inte stod på tå). Nästa dag var vi ute i Stockholms skärgård och senare utforskade jag och Jessie Innerstaden med hjälp av buss. Sista dagen i Stockholm gick mest åt till shoppingen som vi inte hunnit med så mycket än. Hittade en tröja som jag länge har letat efter så det blev ett lyckat köp. Vi besökte sen slottet. Det är nästan lite läskigt där, spökkänsla, haha. På hemvägen från Stockholm blev det ett besök på Kolmården.

Hoppas att ni orkade med detta inlägg och inte blev allt för uttråkade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0