Från 0 till 100

När jag satt min fot i hemmet plingade det med en gång till i mobilen. Jessica undrade om jag kommit hem. Det var lite ovanligt och jag förstod inte ritkigt varför hon skulle veta det. Efter någon minut ringde hon upp mig och började prata om när vi ska åka imorgon. Jag förstod ingenting till en början, det visade sig att det är imrogon vi skall åka upp till hennes sommarstuga och sedan åka vidare mot Stockhom. Gissa om jag just nu har hamnat i en smått chock av att börja tänka om vad man skall packa och allt annat som händer här hemma. Måste ta ledigt från "jobbet" och måste höra med resten av familjen hur jag sedan kommer hem därifrån. Det blev ju cp jobbigt nu!

Är det någon idé att göra en packningslista? Nja, för det första är jag ju superdålig på att packa överhuvudtaget och för det andra så följer jag dom ändå aldrig. Aja jag får väl i alla fall försöka och börja att packa en väska. Det är väl bättre att lyfta på arslet och ge det en chans än att önksa att den packar sig själv, stå där imorgon med paniken i ögonen och upptäcka senare på bussen att man glömde massa saker.

Det har inte blivit många inlägg det senaste, beror ju på att jag knappt är hemma. Funderar på att köpa en lite dator att kunna ha med mig senare när jag införskaffat lite extra pengar. Vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0