En stund för sig själv

Puh...nu har jag snart knött ner allt i min väska och jag som lovade mig själv att inte packa för mycket står här ännu en gång med en fullpackad väska och jag kommer fortfarande på saker som jag inte har packat ner än. Kan det bli värre?

Tog en stund för mig själv nu istället och tänker över allt möjligt. Låter mycket filosofiskt men det är nog så att man behöver stanna upp någon gång ibland och bara tänka över allt, i nån minut i alla fall. Det finns då mycket att grubbla över, en del är nog inte ens värt att tänka över, då gräver man bara ett större hål så med dessa ord lämnar jag tankestunden för ett ögonblick och återgår till packningen. Har ju lyckats att trolla bort min mascara så det är första prioriteten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0