You're simply the best

Sitter här nu framför datan och väntar på att klockan ska ticka så långt så att den slår halv sju. Då bär det nämligen av till min underbara kompis Josefine. Kvällen spenderas där med Jessica och förhoppningsvis några roliga människor. Trevligt att träffa nya männsikor men samtidigt lite nervöst. Men det brukar gå bra och nu har jag ju Jessica med mig också, haha.

Jobbigt det där när man lyssnar på en sång en gång och sen bara sitter den fast och du kan inte sluta sjunga på den! Just detta har hänt mig. Mamma och pappa satt nämligen och kollade på reprisen av Idrottsgalan och Timo var inne och sjöng You're simply the best på sin egen version och nu är den FAST! Vet inte om mina föräldrar uppskattar det så mycket. Får väl ta och lyssna på någon annan eller börja lyssna på nån jag verkligen inte kan, då kan det bli tyst...fram tills dess att jag lär mig den. haha!

Nu får jag ta o fortsätta med att göra mig iordning.
Ta hand om varandra!

/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0