Vinst och pannkakor

Var på bio igår kväll med min kompis Pauline. Vi såg bröllopsduellen som var bra men slutade som man redan hade listat ut den första halvtimman. Kanske inte var så förvånande men det var i alla fall roligt att hitta på någonting. Efter bion var det dags att gå mot lisebergsstationen, helt dött i stan! inte en människa ute! nästan lite spookie! Haha. Hem kom vi i alla fall och väl hemma gjorde vi oss två koppar gott, varmt te.

Över till denna dagen så har jag och Pauline tagit det väldigt lugnt. Tagit en timmas prommenad och lagat pannkakor.
Runt halv sex tiden var det dags att åka hemifrån och bege sig mot Kortedala där match med damerna väntade. Idag blev det vinst, vilket vad hur gött som helst! Match imorgon igen och där hoppas man på samma resultat.

Nu skall jag ta och avsluta lite sakta men säkert...
Ta hand om varandra!

/ Annie
                           
                            Pauline och jag väntar på pendeln....lång väntan!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha, snacka om att jag ser road ut. xD Fast som sagt, det va en stund vi fick vänta... ;)

2009-02-14 @ 12:54:07
URL: http://vempauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0