Vill ha, eller tror det iaf...

Vaknade redan klockan sju imorse av att någon hade öppnat min dörr så hörde klart och tydligt när mina föräldrar var påväg till jobbet, vilket vet supertrevligt! Eller kanske inte..
Åt frukost senare och gjorde mig iordning för att åka ner till Kungsbacka o köpa lite saker, men det blev inget alls idag. En present till min kusin bara. Kan inte bestämma mig om vad jag vill ha!

När jag kom hem somnade jag ganska snabbt på sängen och vaknade för någon timma sedan, riktigt hungrig och med en jäkla huvudvärk. Får hoppas att det går över snart så att man kan göra nåt roligare.
Aja, hoppas ni har roligare än mig i alla fall.

Hjälp mig, vad tycker ni om kjolen?


Vi hörs senare.
Ta hand om varandra!

/ Annie


Kommentarer
Postat av: erica Löfstrand

den var fin :)

2009-02-13 @ 23:31:54
URL: http://extraerica.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jag tycker den va jättefin! <33 =)

2009-02-14 @ 12:56:14
URL: http://vempauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0