Torsdagar...

Sitter på mitt induviduella val nu på morgonen och fixar och trixar med photoshop, lite klurigt är det men resultatet kan bli riktigt coolt!  Det är något speciellt med torsdagar. Så nära helgen och ledigheten men ändå mitt i veckan. Skönt denna veckan är ju också att man börjar närma sig lovet. Fastän det "bara" är en vecka ledighet känns det som ett litet sommarlov nu innan.

Planer för dagen är dessa;
- Skolan till tre
- Köpa present till Jossan
- Träning ikväll

Skönt att ha någonting att göra istället för att bara sitta hemma känner jag, fast det hade i och för sig varit mysigt att bara sätta sig i soffan med varm oboy eller te och sätta på en riktig tjejfilm. Åh, det skall planeras in på lovet!

Nä, nu får jag ta o sätta mig med min photoshop igen.
Vi hörs snart igen.
Ta hand om varandra!

/ Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0