Speciell dag

Sitter nu på min sista lektion, som är spanska, och har fått lov att gå en stund tidigare från lektionen för att hinna hem och packa innan man sätter sig i bilen och åker in till Göteborg och till Kielfärjan. De närmaste tre dagarna kommer bli magiska! Skall som ni säkert har hört och titta på när handbollslaget Kiel spelar match. Skall få se Kim Andersson och Nikola Karabatic i verkliga livet! Vilken dröm som skall bli sann.

Det jobbiga blir bara att jag missar skolsaker och handbollsträningar vilket får mig att känna det jobbigt. Att man måste ta igen allt senare och man inte är bra nog sen när det är dags för match, i handbollen. Får försöka att tänka bort dom tankarna och bara njuta av tillfälliget av att äntligen få åka och se mitt favoritlag spela på hemmaplan!

Ha det bra allesammans tills vi hörs igen, vilket nog kommer vara när jag kommer hem igen, för jag kommer nog inte komma att få tag på någon dator i Tyskland.
Ta hand om varandra.

/ Annie 
                        
                             Kiels hemmaplan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0