Skönt med helg

En vecka har rusat förbi efter lovet och dags för ännu en helg! Skönt. Denna helgen hoppas jag blir ganska bra också. Åkte och spelade match ikväll och nu har jag bara tagit det lugnt för en gångs skull, imorgon är det dags för tjejmiddag och på söndag ta det lugnt och kolla på dammatch. Känns skönt att på nåt sätt inte vara uppbokad varje minut av dagen.

Just nu sitter jag och tittar på Samantha på TV4, ganska okej serie men är oftast en sån serie som man kollar på i brist på annat. Snart dags för att stänga mina ögonlock och sova en stund, för imorgon måste jag upp tidigt och städa hemmet. Trevlans nedrans!

Ta hand om varandra!

/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0