Sista dagen på lovet

Det är något speciellt med dom där sista dagarna på lovet. Det är då man verkligen inser att nu är det dags att gå tillbaka till sitt "vanliga" liv och kommer på att det är nog dags att få lite gjort, när man suttit och slappat bort resten av dagarna. Just nu sitter jag och filar och planerar på en middag jag skall ordna till helgen. Ser verkligen fram emot det men får se hur bra maten blir, med tanke på att jag inte är den bästa kocken. haha! Fint och roligt sällskap blir det i alla fall och det är det viktigaste!

Städning står på schemat idag och också och jag vill verkligen inte lyfta på alla de där sakerna som ligger på mitt golv och upptäcka alla dammråttor som kommit på besök. Jag förstår inte vart dom kommer ifrån! det kan bara gå nån dag, om ens det, och så ser jag dom igen! Om man ändå hade råd med en som städade åt en!

Något som har lyst upp mina dagar den senaste tiden är Kim Fransson, han var med i ett program som gick på TV4 som hette Made in Sweden. Kollade inte så mycket på det men kikade någon gång ibland. Hörde hans nya singel och nu är den FAST! Bäst just nu!! Jag tycker ni borde lyssna på den, så otroligt bra!

Nu ska jag fortsätta och städa och lyssna på Three floors down med Kim. Vill bara säga också att jag längtar som in i bomben på att sommaren skall komma hit igen och få ligga nere vid vattnet nedanför sommarstugan. Här får ni ett smakprov;



Oj detta inlägg blev lång, hoppas ni har orkat läsa det, haha!
Ta hand om varandra!

/ Annie

Kommentarer
Postat av: Madde Ek

Tjena Annie! :D



Har du startat blogg :O Schnygg en också! ;D Good luck with your blog! =) Å hoppas du mår najs! :D



Sköt om re! :)



Madde

2009-02-15 @ 22:06:14
URL: http://iamadorkbutihaveablog.blogspot.com
Postat av: Erica

Det e så fint :) , fin bild oxå!

2009-02-16 @ 17:44:06
URL: http://extraerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0