Kan det bli segare?

Lovet har nu inletts och det känns underbart! Dum som är bara tror man att man har all tid i världen på sig och så rusar timmarna förbi. Idag har det alltså blivit en total slappisdag. Man liksom fixar på datorn och kollar en stund på tv, sen känner man att man borde nog hitta på något vettigare men när man ställer sig upp och börjar gå runt känner man att man inte orkar med något annat än då så vart hamnar man inte igen om inte den sköna sängen eller soffan. Så om det är någon som inte har något att göra så är det bara att ringa, haha.

Träning senare på dan också, skönt att röra på sig och träffa vännerna. Handbollen är mer än bara träning för mig. Laget är som en andra familj! Vet inte vad jag skulle gjort utan dom i vissa stunder. Så denna veckan blir det mycket träning och matcher, känns nästan som ett miniläger men tar en dag i taget. Mer om det senare i veckan säkert.

Nu ska jag ta o fortsätta min sega dag genom att dra på mig lite myskläder efter en varm dusch och äta lite god mat.
Vi hörs snart igen.
Ta hand om varandra!

/ Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0