Glass med varma hallon

Hallojsan allihopa!
Kom hem från handbollsmatch mot Särö för en stund sen. Gick väl inte riktigt som förväntat, men med tanke på att jag spelade med många som jag aldrig spelat med förut så var det väl en godkänd spelad match. Så nu sitter jag här hemma och måste snart springa in i duschen för sedan väntar en god tallrik med glass och varma hallon, mmmm, så gott!

Nu är det äntligen lov och som jag har sagt många gånger innan så ska det bli så skönt att ta igen tid. Även om man inte kan få tillbaka vissa stunder man skulle vilja. Imorgon bär det i alla fall av till min underbara kompis Josefine som skall firas för att hon fyllt 18. Tänka sig att man redan blivit så stor att man snart går från barn till vuxen. Blandade känslor det där, man både vill och inte vill. Allt ansvar som det innefattar och att man skall klara sig själv. Det kommer väl av sig själv antar jag. Har också kommit på att det som jag kommer lägga ut mest pengar på detta året är nog presenter. Man fyller ju bara 18 en gång, ellerhur!

Aja.
Nu ska jag ta och sätta på nåra avsnitt av Desperate Housewives och bara ta det lugnt.
Vi hörs snart igen.
Ta hand om varandra!

/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0