Español

Sitter just nu på min första lektion som är spanska. Inte så roligt men har jobbat en stund nu så känner att det var dags för en liten paus. Vad gör man egentligen innan ett lov i skolan? Själv hade jag ett prov i måndas och sedan har jag inget mer att göra fram till lovet, men ändå går man hit. Är det bara av en vana, man tänker inte, går av bara farten? Något är det i alla fall som får mig att gå hit varenda dag när jag egentligen kunde ligga kvar hemma under det varma täcket eller dricka en kopp varmt gott te. Nej nu för jag stanna upp ett slag!

Nu ska jag inte sitta och vara negativ till att jag faktiskt får en utbildning. När jag sen har gått ut skolan och inte har den här tryggheten att gå till, då önskar man att man aldrig sa det där om att man skiter i skolan.
Blandade känslor det här...

Spanskan är snart slut och det börjar bli dags för mig att avsluta.
Vi hörs snart igen.
Ta hand om varandra!

/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0