Day after yesterday

Behöver jag säga mer än dagen efter? Haha...
Var hos Josefine igår och det var jättetrevligt! Träffade lite nytt folk, åt god mat och pratade. Efter det åkte jag och Jessica hem till mig och så sov hon över, mycket mysigt var det! Imorse när man skulle ta sig upp var det väl mindre trevligt. Upp kom jag i alla fall och efter en stor frukost och lite vila var det dags att åka ner till Kungsbacka och spela match med damerna. Det blev en jäkla tråkigt slut som slutade med vinst för det andra laget med ett mål. Vilket suuuger!

Från en sak till en annan...

Fick ett sms av en vän imorse (fortsättning på ett samtal vi hade igår kväll) där jag fick reda på att det var nåra som hade varit på en fest igår kväll och att en där hade blivit knivhuggen till döds!! Sjukt!! Blev helt chockad! En normal människa gör inget sånt!! Det är läskigt att sånna människor får vara ute och leva fritt.
Ville bara få ur mig detta!

Nu ska jag ta en skön dusch och sen är det dags för middag!
Ska bli dödsskönt i kistan!
Ta hand om varandra!

/Annie

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0