Ännu en söndag

Nu var ännu en helg avslutad och imorgon är det dags att gå tillbaka till sina vanliga sysslor. Att helgerna alltid ska gå så förbannat snabbt. När man väl står där på fredagen känner man att man har massa ledig tid att hitta på något roligt, men lika snabbt som man säger morotsjucie är den förbi. Min tid under helgen har jag spenderat med min underbara kompis Pauline som jag inte träffar lika länge eftersom vi inte längre spelar handboll tillsammans längre, pluggat inför historiaprovet imorgon och kollat på damernas match emot Kärra vilken dom vann, underbart!

Har också fixat litegrann med min blogg och försöker att förstå hur den hela fungerar med alla konstiga tecken och sånt. Det börjar komma igång men det finns nog mycket kvar att lära.

Nu ska jag gå och gnugga mina geniknölar en sista gång och se hur mycket som har fastnat och ta en god kopp te i soffan.
Ha en trevlig kväll allihopa och ta hand om varandra!

/ Annie

Kommentarer
Postat av: Malin

har pauline slutat spela handboll eller? :P

2009-02-02 @ 14:59:06
URL: http://mmolin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0