Where are you

NU ska jag ta mig en kopp te innan det är dags för att krypa ner under täcket och sova. Är skönt att veta att man har en extra timma att sova imorgonbitti och även att det är Fredag!

Skall direkt efter skolan imon åka till Kållered och stå tillsammans med Brollan och dela ut glögg. Kom gärna förbi om ni inte har något annat för er! Efter det blir det eventuellt Idol-finalen med Brollan själv, lite godis och kanske en titt på innebandynatta som är imorgon natt. Får ju inte bli för sent eftersom man ska upp nästa dag och spela match. Måste vinst! Det är det i och för sig alltid men extra mycket nu känns det som!

Jag måste berätta om en incident jag råkade ut för idag på pendeln till skolan. Jag börjar nästan fnittra här för mig själv när jag tänker på det. När man åker pendel träffar man på massa av olika folk. En del sitter helt tysta och kollar ut genom fönstret, en del lyssnar på musik, en del sover och andra pratar högt med sina kompisar eller någon i telefon så att alla andra kan höra exakt vad dom säger. Så hände imorse. Det satt ett tjejgäng i mitten av pendeln, där även vi satt, de pratade om hur snygga killar var och hur sexiga dom var. Vet inte hur många gånger de använde ordet "OMG!". Det var speciellt en tjej som pratade om vad hon tyckte om paradise hotel och vem som totalty var den snyggaste.



Nu när jag läser det jag precis har skrivit förstår jag om många av er inte förstår det roliga i texten. Ni skulle nog vart där. Sinnes vad unga flickor är konstiga. Jag är väl ingen längre, jag är ju 18? Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0