Want to break free

Börjar storstaden vara ett normalt liv för mig nu? Har varit där varje dag i några dagar nu och går mellan butik till butik. Inte bra för plånboken alltid men roligt är det allt, fram tills magen kurrar och fötterna gör ont. Jag mötte Andrea inne i stan runt halv 1, då hade jag redan hunnit springa runt i en timma och köpte present och lite annat. Inte illa pinkat tycker jag allt!

Resultatet av dagens shopping blev,
2 kjolar
3 tröjor
ett par klackisar

Efter turen i stan väntade en final i Norden cup att titta på mellan Aranäs och Kärra. Grymmaste matchen på länge som vid full tid stod lika! Därefter följde 1x5 min förlägning. Andades knappt något under dessa minutrar tror jag..tillslut kunde Aranäs stå som vinnare!!

Så hem smått lyckligare och nöjda med köpen begav sig jag och Andrea hem till henne för lite krubb och Ice age 3. Somnade tyvärr men vaknade av att vi skulle baka kladdkaka istället. Mums! Det satt fint, mycket fint! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0