Tusentals ljus

Första klappen är inslagen och jag funderar på att snart fortsätta med nästa. Det är något mysigt med att slå in julklapparna. Jobbigt bara att så snabbt du har slagit in det river någon av det för att se vad dom har fått. Kände mig jätte effektiv idag när jag var och handlade, använde den uppfinningsrika sidan av mig och hittade relativt snabbt något i butikerna som jag ville ha. Värst var när man hittade en sak som man skulle ha och när man sedan skulle ställa sig i kön kunde man knappt se var den slutade..

Imon ska man upp i tid igen, för att gymma. Ska försöka vara så duktig och faktiskt träna på morgonen, det blir en utmaning av dess like, men ska banne mig klara av det. Det går inte speciellt bra och ge sig ut på en löprunda nu direkt.

Får se till att det inte blir allt för sent idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0