Tonight

Idag smäller det! Får tänka flera gånger så att jag är fullständigt säker på att idag är det torsdag och idag ska jag på Idol! Genrepet är det men det gör inget alls!

Försöker ta vara på min tid och plugga lite inför provet imorgon. Känner mig inte alls säker på det men hoppas att nånting sätter sig innan det är dags att äta och göra sig iordning.

Imorse hade jag risk utbildning 1 på bilskolan. Skönt att ha den gjort nu! Det är bara statskörningen kvar nu som man behöver vara lite smått nervös för. Den hoppas jag att klara och sen är det bara träning inför teori och uppkörning som gäller. Gillar verkligen inte teorin så den behöver jag lägga ett kol på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0