To guide you

Usch vad kallt det är! Känns som om det är minusgrader i huset, vilket man bara inbillar sig eftersom man tycker det är så svinkallt. Hade suttit fint med lite sommar, speciellt när man sitter och tittar på min vän Jessicas blogg som just nu är i varma Thailand.

Äsch jag har väl bra här? .. försöker intala mig detta

Kan inte längre se min säng efter att jag kastat alla böcker och kläder över den, och här snackar vi om en dubbelsäng! Är kanske dags att ta hand om det där innan man gör något annat , innan man går och lägger sig fram på småtimmarna.

Jobbet igår gick bra , tredje gången jag var där. Började svara i telefon och ta emot kunder i kassan. Mindre kul var det vid sex-sju tiden när alla skulle ringa samtidigt (de har två telefoner så det kan ringa i båda samtidigt) och jag kunde knappt höra vad en man skulle beställa. Man hörde hur han blev mer och mer irriterad och jag hörde mindre och mindre. Det slutade med att Markus fick ta samtalet istället...

På vägen hem träffade jag på Pauline av en ren slump. Båda kände inte igen varandra till en början. Hon hade nämligen färgat håret. Har aldrig varit med om att jag knappt känt igen en person efter att de har färgat håret, så detta var första gången. Segt att sitta på buss och pendel för att komma hem. Efter man har jobbat klart ett pass vill man bara hem.

Jessica om du läser detta . Saknar dig otroligt mycket! Kom hem snart! Bli inte för brun.. haha!
Denna låten är till dig (klyshigt? eller hur det nu stavas)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Annie! Hur är allt med dig!? <3 Laddad inför julen! ;)

2009-12-19 @ 22:35:38
Postat av: Annie

Hej Emma! Jo allt är bara fint :) är du frisk nu? kommer på herrmatchen idag?

2009-12-20 @ 10:22:17
Postat av: Jessica

naaw vad du ar sot, saknar dej med! det ar sakert en jattefin lat, men dom hade inga hogtalare har?! sataaan.. :P

2009-12-20 @ 15:54:57
Postat av: Annie

Det är den låten du hade till våran film på alla hjärtans dag :)

2009-12-20 @ 20:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0