That was then

Idag har jag inte fått mycket skrivet. Kanske inte för att det har hänt så förbaskat mycket.
Dagen efter julafton och man är lite småseg sådär, kan väl bero ganska mycket på att man inte kunde somna förrän kl 4 imorse...

Regnet föll idag och tog bort en del av snön. Det som är kvar nu är mest slask eller is. Har sett på vädret, på nyheterna, att det ska komma ny snö så får verkligen hoppas på detta så att det blir en vit nyår. Tänk vad fint det är med lite vit snö när alla raketer smäller i skyn!

Idag blev jag tyvärr påmind om att det finns ett liv att åretvända till sen, SKOLAN. Fick sätta mig med en inlämning som skulle in under lovet. Lika bra att få det gjort kände jag! Varför jag skrev en del av detta i kursivt är för att det kommer inte alltid förbli på det sättet. Nu är det bara 1 termin kvar! Sen är studenten här och jag ska inte längre gå i gymnasiet. Det knyter sig litegrann i magen när jag tänker på det och att jag, som har varit på kusiners och vänners studenter och känt att jag är allt för liten för att själv ta studenten, nu ska göra det!!

Fick lyft rumpan och stack ut på en löprunda idag också, trodde det skulle vara lite skönt att springa av all julmat som man kastade i sig igår men icke sa nicke. Det var banne mig ingen dans på rosor det inte! Det regnade och blåste som in i *#@!* så när jag väl kom in igen satt det fint med en riktigt varm dusch!

Förut idag hittade jag en massa gamla skivor som hade gömt sig under sängen. Vad musiken har ändrats från när man var liten tills idag! Hittade min samling av Hits for Kids skivor
Lyssna bara på detta:


Usch vad dåligt det är! Haha


Bättre. Minns den ju!



Kom ihåg att jag tyckte att den här var bra, fortfarande bra.
Längesen man hade sånt halsband som satt hårt runt halsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0