Sista skoldagen på höstterminen

Nu har jag haft de sista lektionerna för denna terminen. Imorgon är det julavslutning och de kommer antagligen ännu en gång sjunga Last christmas and All I want for christmas, som alltid. Förstår inte hur de år ut och år in kan fortfarande vara okej att spela. Varje år kommer de tillbaka och varje år är det folk som går runt och sjunger på dem. Varför just dom. Otroligt många jullåtar som folk kommer ihåg men vissa lägger man extra mycket på minnet.

Morgonen startade med att jag funderade på att vända tillbaka på vägen till bussen. Det var iskallt ute och dessutom blåste det en aning. När man gick senare till skolan kände man inte längre sina ben. Det är väl december nu antar jag, på riktigt.

Väl i skolan hade jag engelska i ungefär en timma. Sedan satte jag mig tillsammans med Sofie i cafét i skolan och drack varmt te. Resten av dagen har gått väldigt segt och inte fått gjort värst mycket. Fick slippa sista lektionen för att hinna till sjukgymnasten. Det blir bättre och bättre men en bit kvar.

Om ni undrar varför jag skriver så detaljerat vad jag har gjort under dagen är för att jag skickar små uppdateringar till min vän Jessica som är i Thailand för närvarande. Så att hon hänger med vad som händer hemma i kalla Sverige.




Har precis fått i mig lite mat och ska snart göra mig iordning inför match. Skall spela ikväll och just nu håller jag på och taggaaa!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Fin bild du har lagt upp xD haha minen <3 detta far mej att sakna er dar hemma annu mer, spec dej min pellefant!

2009-12-20 @ 15:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0