Nattblogging

Nattbloggandet brukar väl oftast vara när man har druckit lite och har kommit hem efter en utekväll och filosofierar (vet inte ens om jag stavade rätt) över livet. Denna nattbloggning kommer inte vara något av dessa. Jag har haft en ritkgit lugn lördagskväll och bara tagit det ritkgit lugnt. Sitter just nu och tittar på en del The Hills avsnitt...fastnar direkt av det. I love The Hills-freak!♥

Känner hur mycket jag luktar Thaimat och hur mycket jag egentligen behöver ta en dusch men nu är klockan allt för mycket. Skulle väcka hela familjen + lägenheten brevid. Blir inte bättre utav att jag dessutom har en stel rygg och höfter. Känns i varje steg jag tar så jag borde nog stanna kvar här i sängen tills jag kan flyga fram istället. Tänk om man hade vingar som man bara kunde väckla ut och flyga fram eller iväg när livet blir jobbigt...

Nu har jag börjat på den 2:a Twilight-boken och har ännu en gång fastnat! Vill se filmen igen och igen och igen och....ni förstår säkert vad jag menar.

Jag borde nog egentligen sova nu, har varit uppe länge i flera dagar nu och snart kommer jag ha vänt på dygnet helt och hållet. Det blir inte bra när man ska försöka ta sig upp till skolan nästa år... det känns riktigt konstigt att säga att mycket man ska göra den närmaste tiden är nästa år!

Sweet dreams!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0