Ledigheten

Nu har man varit på den sista julavslutningen och det känns riktigt konstigt att inte sätta sig där nästa år och höra den sista låten "all I want for christmas" spelas ännu en gång...

Snart ska jag väl ta och göra någon mat till mig, innan det är dags att peppa för ett pass på jobbet. Idag har jag inte ritkigt orken för att jobba men jag ska göra mitt bästa för att hålla humöret på topp! Efteråt får man se om man har orken att göra något annat än bara totalt slappa. Hade vart skönt att slippa åka hela vägen hem.

Nu är det jullov som de flesta kallar det. Har ännu inte köpt mina julklappar, inte några av dom , det är lite småttpanik men orkar som sagt inte göra det. Får fösöka bli av i helgen eller början av veckan istället. Jag kom just och funderade över just namnet på lovet, jullovet. Vad kallar de som är jehovas vittnen att detta lov kallas? vinterlov kanske? Eftersom de inte firar julen eller födelsedagar..



Här är en låt som jag spelar rätt flitigt just nu. Skön!

Nu ska jag gå ner till köket och laga mat till mig själv. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0