Iskallt

Idag slog den iskalla kylan verklgien till och jag funderar snart om det är dags att köpa en liten söt mössa att sätta på huvudet. För att slippa frysa så förbaskat mycket på mornarna och resten av dan för den delen.

Nu har jag äntligen kommit hem efter en dag som i princip har gått i ett. Man gör bara allt på vana. Har i alla fall fått köpt födelsedagspresent till mor min som fyller år på fredag vilket jag tycker var väldigt bra för mig. Sådant får man ju inte glömma och komma på precis dagen innan!

Jag ser verkligen fram emot morgondagen...det som står på schemat är IDOL-genrepet, tillsammans med Jessica! Hade velat sett Mariette på scen, men tyvärr, röstningen förra veckan räckte in. Det får väl bli någon annan gång.



Kvällens schema ser ut som följer;
- Duschen
- Kolla på Paradise
- Skicka iväg loggböcker
- Packa väska för morgondagen
- Läsa filosofi
- Soova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0