Inte funka

Att tekniska prylar inte kan funka när man verkligen behöver dem! När man för en gångs skull försökte gå upp i tid för att hinna plugga innan man vill hitta på annat som händer en dag som denna. Nej då ska man i stället inte ha med sig lappen hem som man behöver och inte heller kunna komma in på skolans fronter för att kunna hämta det där skitpappret. Frustrerande till tusen!

Nu är det inte långt kvar, snart står julen vid dörren och då är det dags att fira den med släkt och vänner. Kanske dags att börja köpa julklappar då, sådant jag har inte hunnit med. Det får jag ta och göra någon dag snart.

Nu har det löst sig och jag ska fortsätta med mitt pluggande inför sista provet innan jul. Önska mig lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0