Inget gjort

De dagarna då jag är ledig och verkligen har tid till att ta ikapp allt som jag aldrig hinner annars, drar jag alltid ut på tiden och väntar med det till sista sekund. Så även idag. Jag sitter nu och ska verkligen försöka att börja och förhoppningsvis även skriva klart en svenska uppgift samt engelska. Varför gör jag inte bara det jag ska? Vad är det som är så himla svårt?!

Idag har jag kört min statskörning. Nu har jag inget mer "test" kvar innan det är dags för teoriprov och uppkörning. Konstigt känns det men en otrolig lättnad. Nu kan man släppa det ett tag och verkligen koncentrera sig på teorin, som jag verkligen behöver göra!

Vi satt på projektarbetstiden idag och kom på ord som man har skrivit så många gånger nu att det inte känns rätt att skriva på det sättet längre. Så har jag känt med detta inlägg nu, hur många gånger har jag inte skrivit verkligen i det här inlägget och jag lovar att jag minst har skrivit fel och fått skriva om det på allihopa.

Nej nu ska jag verkligen börja att skriva på min svenska uppgift. Titta där skrev jag det en gång till!!


Vet att jag har lagt in den här låten en gång tidigare, men kan inte sluta att tycka att den är bra! Vet inte riktigt om man skall kalla det en låt heller för den delen, en melodi kanske låter bättre?
Älskar när min vän Andrea spelar den, hon är otroligt duktig på att spela piano..


Inte världens smickrande bild men det är jag och Andrea i somras, påväg in till Partille cup om jag inte minns helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0