Here comes the sun

Ett tag till ska jag allt orka med att plugga det sista innan jullovet! Att det ska vara så svårt och jobbigt! Har inte tyckt att det är så jobbigt som det är just nu på ett tag men precis nu känns det förjävligt. Har sagt många gånger tidigare att jag ska bli bättre på att planera men jag tror icke det är genomförligt för min del. Jag är och kommer nog alltid förbli den där slarvpellen som gör allt i  sista sekund och kastar bort den tid man får långt i förväg för att slippa stressen i slutet.

Idag åker min kära vän Jessica till varma Thailand, ska bli tomt och tråkigt utan henne, men till nyår syns vi igen. Då är det partaj på högsta nivå!

Nej nu ska jag fortsätta med min historia och spotify. Vilken kombination asså!

Kommentarer
Postat av: din pelfin

vet att det ar jobbigt, men detta klarar du galant;) vi far satsa pa planering nasta termin, hehe. saknar dej<3 party, we like!

2009-12-17 @ 15:10:44
URL: http://jessicaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0