Hej mitt vinterland

 



  

Julafton är om ungefär en timma och tjugo minuter över och det är då ett år till nästa. Att allt kretsar kring just en speicell dag(?!). Jag har fortfarande inte ritkigt insett att det faktiskt har varit julafton och att man har sett på Kalle Anka för 18:onde gången och suttit vid julgranen men paketen.

Underbart att snön kunde ligga kvar ett litet tag till så att man fick den efterlängtade vita julen! Var ute på promenad idag tillsammans med familjen. Mycket mysigt! ♥

Min vän Jessica som är i Thailand kommer hem snart igen , eller försöker i alla fall intala mig detta. Det känns som hon har varit borta i en evighet! DU får ta och komma hem snart!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad glad du maste ha blivit! Du fick den efterlangtade vita julen trots allt! ;D jag kommer snart, lovar! <3

2009-12-25 @ 15:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0