Freezing

Oj vad det har snöat! Jag hoppas verkligen att det ligger kvar så att man kan få en vit jul trots allt. Det var det jag önskade mig mest till jul eftersom jag och familjen inte kunde åka upp till stuga i Sälen över jul. Det skulle vara väldigt snopet om det skulle töa bort dagen innan julafton, nej det får vi verkligen inte hoppas! Var bara tvungen att skriva om det här i bloggen men många har väl redan märkt det och alla har redan skrivit om det på facebook så det kommer väl inte som någon nyhet direkt..

Jag och bror min har varit på stan och inhandlat alla julklappar. Det känns som om jag oroade mig i onödan över att jag inte hade köpt klart mina julklappar. Allt ordnade sig ändå. Fast det blir nog bättre om man vart klar med det redan innan denna veckan.

Ingen träning idag, egenträning istället. Hade planerat att dra ner till Kungsbacka och gymma men får se om jag hittar någon att gymma med. Tråkigt att göra det själv. Hade tankar på att ge mig ut och springa lite men det verkar inte lika smart nu, eftersom det snöat så mycket och halt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0