Ett nytt år skall firas in

Har det redan gått 1 år sen förra nyår? 365 dagar? Helt sjukt vad tiden går fort! Snart är det inte långt kvar till det som kommer förändra livet, studenten..

Idag vaknade man med en täppt näsa och en ordentligt hes röst. Sånt man får ta när man kollar på handbollsfinaler ibland! Nu har Jessica kommit hem från Thailand också! Underbart, men mindre underbart att hon kanske är ofantligt mycket brunare än mig! Hon får gå på 3 meters avstånd..

Ikväll är det ju nyår som alla vet. Många av vännerna har åkt bort till varmare länder eller rest till sina stugor någonstans i Sverige. Firas skall nyår i alla fall göras!

Nu ska jag alldeles strax gå ut till tvättstugan och göra klart det sista med tvätten (är jag inte duktig så säg).

Om jag inte skriver mer får ni ha en underbar kväll och natt och jag önskar er alla ett Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0