För fullt

Nu är SM-helgen över och tiden med SM också för den delen. Sista gången och nu är det över som sagt. Segt är det och lite tomt nu efteråt. Det är väl bara att bryta och komma igen.


Nyduschad sitter jag nu här och väntar på att maten snart ska bli klar. Därefter ska jag börja dra mig ner mot Kungsbacka och titta på när Aranäs-herrar skall spela match. Gör man något annat än kollar eller spela handboll? Nej jag tror icke det, men vad gör det? Gillar man det så är det inte värst jobbigt att spendera mestadels av sin lediga tid på att vara i handbollshallar.

Borde nog inte sitta och äta på godiset som jag köpte igår när jag var på bio och såg New Moon. Kommer föräta mig och inte ha någon lust till att äta den "riktiga" maten. Äsch! Bion igår var grymt bra! Så snabbt filmen var slut funderade jag på att köpa biljetter till nästa visning och titta på den igen. Snart ska jag sätta mig och läsa boken också. Tredje filmen kommer i juni..längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0