At last

Nu är jag hemma efter att ha spenderat en hel dag i Aranäshallen.

Allt startade imorse påväg ner mot Kungsbacka. Precis vid stationen dör plötsligt våran bil och vill inte starta. Då ska jag även nämna att det är två minuter kvar tills vi hade samling till matchen. Det var bara att tacka och ta emot och sen i rask takt konka sig bort till hallen med en tung väska. Själva matchen gick inte bra för min del. Förlust och en smärtsam rygg är resultatet efter matchen. Det fanns inget annat att göra sen utan att vänta ut klockan så att den skulle slå fem. Herrarna spelade och de vann, wie!

Fjärde advent är dagen och har precis druckit glögg och ätit pepparkakor. Gott! Det är den 20:onde och om fyra dagar är det julafton. Vad snabbt det har gått! Nästa år ska jag försöka att ha köpt klart mina julklappar till denna tid. Det blir så mycket bättre då. Inte lika stressigt!

Brittany Murphy är förresten död! Hon blev 32 år och dog av hjärtstillestånd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0