Done

Skönt att vara hemma igen från jobbet och har äntligen fått lite mat i magen.
Hur får man ihop dagarna?
Ibland brukar jag ju skriva att jag har bestämt mig för att förändra saker i mitt liv och här kommer ännu en förändring;
Jag skall försöka att tänka efter innan jag säger att jag ställer upp på saker.
Saker som jag egentligen vet att det inte finns tid för under de 24 timmarna som dagen ger.
Ibland önskar man att timmarna på dagarna kunde vara snäppet längre, ibland önskar man att det var mindre.

Vad är ordet nöjd egentligen?
Om man bara går runt och tänker att man ska bli nöjd över allt känns det bara som om man letar efter det ouppnårliga. Nöjd är man kanske för en sekund eller minut, sedan kan det vara över. Istället ska jag försöka se varje sak som något bra och vara glad för varje liten grej. Då hoppas jag att jag kan bli gladare och inte t.ex. skriva lite deppiga texter som jag har känt att jag gjort det senaste.

Upp med humöret!


Vill se New Moon snaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0