Doft av vanilj

Inte varit inne något på datorn idag, inte funnits tid.
Tidigt imorse var jag uppe och skulle träffa Malin inne i stan. Bussresan till stationen var något utav det ovanliga! Nog att det var halt ute idag, det märkte man snabbt när man satte sin fot utanför dörren, men SÅ sakta behöver man väl inte åka?!
Busschaffören fick oss att missa pendeln precis och fick glatt ställa oss och vänta på nästa som skulle komma om en halvtimma. På topp av detta hade jag bara fått i mig en skål flingor med mjölk och längtade efter att köpa lite frukost inne i stan.

Väl inne i Göteborg satt det fint med resten av frukosten som saknades. Efter det bar det av för att ta en titt på rean. Hittade en del men var dum nog och inte köpte det! Sådant som man grämer sig över nu. Ska åka tillbaka på onsdag och hoppas verkligen att det finns kvar då!!

Är nu hemkommen från en tripp ner till Kungsbacka med bror min och har sett på Avatar i 3D. Suverän film må jag säga! Värd att se, men att sitta på sin rumpa i nästan 3 timmar tog stryk på svanskotan. Kunde knappt sitta still mot slutet. Jaja, bra var den i alla fall.

Fick i alla fall köpte mig några doftljus som luktar vanilj inne i stan idag. Detta ser jag som starten till mitt nya rum. Vill göra om det nu! Har massa ideér om vad jag vill göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0