Bums

Nyduschad efter att ha tagit mig upp från sängen klockan nio imorse och sedan befunnit mig på gymmet klockan 11. Inte så pjåkigt, om jag själv får säga det.

Nu väntar lite julbak och sedan förberedelse inför lagmiddagen. Ska ta på mig rejält med kläder och konka mig ner till köket nu tror jag. Det är lite kyligt här hemma men vad värmer inte bättre än ett par tofflor på fötterna och en stor varm tröja!

Jag har märkt att det inte kommit så många egna bilder här på bloggen på ett tag, får väl se om jag kan leta rätt på min kamera igen och kanske börja ta en del kort. Tills dess får ni njuta av alla de gamla bilderna som jag lägger upp. Allt känns gammalt nu. Vi ska inte ens prata om min header. Den behövs göras om omedelbart.. Emma vart är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0